DA:P lidský začátek | DAfan.cz

avvarska vesnice

DA:P lidský začátek

16. února 2014

Už jste někdy uvažovali, proč může v DA:Prameny trpasličí hráč volit původ šlechtice a prostého(bezkastého), elf dálského a městského, přesto člověk má pouze možnost být šlechticem? Ve skutečnosti BioWare plánovalo ještě 2 lidské začátky. Zajímá vás jaké to byly a proč se nedostaly do hry?


Vedoucí spisovatel DA David Gaider na svém blogu odpovídal na otázku na toto téma. Tak se na to podívejme 🙂

Otázka :
Jako někdo kdo byl vždy zvědavý na původ Prostého Člověka (a Avvarský původ), můžu se zeptat jaké byly zásadní problémy, pokud by se vám chtělo jít i do detailů? Nejsem naštvaný, že byly vystřiženy, chápu, že některé věci museli jít, jen jsem vždy přemýšlel jaké by byly, tak jsem zvědavý jaké tam byly nedostatky.

avvarska vesnice

Avvarská vesnice

Odpověď D.Gaidera :

Hmm. Dobře, předpokládám, že už je to dost dlouho a ničemu neuškodí diskutovat o tom, co se s tímhle stalo.

Prostý Člověk, to jsme si původně představovali jako původ „Luka Skywalkera“ – vaše postava začíná nudným dnem na farmě a zjistí, že tělo znetvořené krávy bylo pouze předzvěstí věcí příštích a skončí to obranou farmy obléhanou zplozenci. Role Duncana bylo objevit se, když to vypadá nejhůře, poznat tvé schopnosti a rekrutovat tě.

Problém tady byl, nejdříve, technický – hlavně obléhání farmy prostě nebylo možné udělat, aby mělo ten správný efekt. Běháte kolem a říkáte rodině co dělat, zabedňujete dveře a okna, ale mít zplozence co se vlámají dovnitř bylo těžké provést tak, aby to vypadalo dobře a to nezmiňuji nastavení obtížnosti pro válečníka/lotra 1.úrovně.

Nicméně, větší problém byl, že příběh prostě neseděl. Museli jsme projít skrze podivnou zápletku, abychom ospravedlnili Duncanův zájem o tebe a první část příběhu byla prostě příšerně nudná. Nakonec jsme poznali, že původ „Luka Skywalkera“ by byl lepší pro „ten-vyvolený“ typ příběhu a to DA:P nebylo. Prostý Člověk by byl lepší jako analogie k Prostému Trpaslíkovi s tím, že hráč bude bandita nebo zloděj a začínat trochu jako Daveth, ale v té chvíli už bylo příliš pozdě pro kompletní přepis. Takže původ se vystřihnul a byl rozprášen jako špatný koncept.

Původ Barbarského Člověka bylo ve skutečnosti mnohem těžší vystřihnout. Prošel skrze několik přepisů, ale myslím, že většině lidem v týmu se to celkem líbilo. Jak si vybavuji, příběh měl tebe – účastníka Avvarského shromáždění klanů dokazujícího svou kuráž, uvědomíš si, že jiný náčelník využívá shromáždění jako zástěrku k převzetí moci. Tvůj klan je vyvražděn a ty jsi před stejným osudem zachráněn Duncanem. Byla tam pozdější zápletka k vyřízení toho náčelníka trvalejším způsobem.

Počáteční problém byl, že původ byl příliš Conanský, což bylo těžké smíchat se zbytkem hry. Potřebovali jsme „civilizovaného“ Avvara o trochu víc, než v původní představě, abychom se vyhli problému mít „ou já nevědět nic o civilizovaných lidičkách“ na každém rohu. S tím problémem jsme se vypořádali nebo pracovali jsme na tom, když jsme narazili na problém s uměleckými zdroji…hlavně to, že jsme museli vystřihnout spoustu plánované grafiky (vzhled Qunari byl jedním z těchto střihů) a zdroje pro Avvarské kostýmy a budovy byly první na ráně. Tyto zdroje nebyly nutné nikde jinde mimo zápletku původu. Zůstala nám vyhlídka vytvoření Avvarské společnosti, která vypadala téměř stejně jako všude jinde ve Fereldenu, tak jsme se rozhodli to vystřihnout. Prostě jsme to nemohli udělat.

Takže tady to máte – dva velké střihy původů. Netuším, jestli by nakonec byly zábavné, kdybychom je dokončili a vím, že je vždycky jednoduché představit si je takové, ale z těch dvou si tak trochu přeji, abychom si nechali ten Avvarský. Mám opravdu rád Avvarskou vytvořenou historii a k mé lítosti jsme ji nebyli od té doby schopni nikam vsunout.



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pokud si přejete vložit spoiler zkopírujte následující a nahraďte spoilerový text : [spoiler]spoilerový text[/spoiler]


%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close