Dragon age tým nabírá ve velkém | DAfan.cz

DAI_parta_v_hospode

Dragon age tým nabírá ve velkém

19. července 2017

V současné době studio BioWare v Edmontonu nabírá nové lidi přímo pro Dragon Age.


Na stránkách BioWare je v současné době 12 otevřených pozic, které jsou označeny jako pozice pro Dragon Age sérii je to:
Otevřené pozice Dragon Age série

Senior technický umělec (Sr. Technical Artist)
Animátor
Senior umělec postav (Sr. Character Artist)
Vedoucí umělec prostředí (Lead Environment Artist)
Designér příběhových systému (Narrative System Designer)
Designér úrovní (Level Designer)
Senior designér hratelnosti (Sr. Gameplay Designer)
Programátor cinematických nástrojů (Cinematic Tools Programmer)
Online programátor (Online Software Developer)
Herní programátor (Game Programmer)
Systémový programátor (System Programmer)
Programátor nástrojů (Tools Programmer)

Samozřejmě pozic může být otevřeno ještě více, nemusí od každého nabírat pouze jednoho člověka.

Co to znamená pro Dragon Age?

Ačkoliv vývojáři už několikrát řekli, že tímto nepotvrzují vývoj Dragon Age 4, protože uvádějí Dragon Age série (před nějakou dobou se mluvilo o Dragon Age taktické hře), myslím si, že s takovýmto počtem lidí se to rozhodně dá brát jako neoficiální potvrzení, že se na Dragon Age 4 opravdu pracuje a ač to po úspěchu Dragon Age Inkvizice není překvapení, rozhodně to po dlouhém tichu potěší 🙂

A pro ty, které by takové množství volných pozic vyděsilo je důležité si pamatovat dvě věci.

Zaprvé spousta vývojářů, kteří nejsou přímo potřební během celé doby vývoje v BioWare kolovali mezi hrami a pomáhali kde bylo potřeba, přičemž momentálně má BW na starost ne 2, ale 3 hry s novou nedávno konečně oficiálně oznámenou Anthem hrou (MMORPG Star Wars nepočítám 😉 ).

Zadruhé a hlavně všechny důležité vedoucí pozice zůstávají na svých místech

Mike Laidlaw – kreativní ředitel Dragon Age série od Dragon Age Inkvizice, který byl předtím hlavním designérem Dragon Age: Prameny a Dragon Age II.

Mark Darrah – výkonný producent Dragon Age série a všech jejich dílů.

Patrick Weekes – hlavní spisovatel Dragon Age, který pracoval na vývoji Dragon Age: Inkvizice, během které převzal otěže od Davida Gaidera (tvůrce světa DA). Napsal pro Inkvizici Colea, Solase a Železného býka/Iron Bull. Rovněž celé DLC Vetřelec/Tresspasser bylo pod jeho taktovkou (viz. Tvorba DA:I – Trespasser).

Takže o směr Dragon Age není třeba se bát a žádné nabírání spisovatelů se rovněž nekoná tudíž ta nejdůležitější část BioWare her (přinejmenším pro mě 🙂 ) je v dobrých rukou.



2 komentáře: “Dragon age tým nabírá ve velkém”

  1. Legrandix napsal:

    Super zpráva. Už se moc těším na další novinky.

    • Myrra napsal:

      Díky :). Pevně doufám, že BioWare konečně začne pomalu pouštět info o Dragon Age a bude zase o čem psát :).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pokud si přejete vložit spoiler zkopírujte následující a nahraďte spoilerový text : [spoiler]spoilerový text[/spoiler]


%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close