Gameinformer 8/13

Gameinformer ke svému časopisu (září 2013) celý měsíc srpen zveřejňoval exkluzivní informace o DA:I přímo od Bioware.
Oficiální stránka s těmito informacemi je zde.

Video: Příběh a vývoj (Video Feature: Story And Development)

Morrigan – minulost a současnost (Morrigan: Past And Present)

Video: Návrat ras (Video Feature: Races Return)

Video: Souboj v Inkvizici (Video Feature: The Combat Of Inquisition)

Mágové a Templáři: Budování rivality (Mages And Templars: Building A Rivalry)

Video: Prozkoumávání světa (Video Feature: Exploring The World)

Tvorba party (Creating A Party)

Vztahy v Dragon Age (Romance In Dragon Age)

Video: Zvládání vytvořené historie (Video Interview: Managing The Lore)

Draci v Dragon Age (Putting The Dragons In Dragon Age)

 

Stránky na Gameinformeru obsahují ještě pár odkazů, ovšem už žádné podstatné nové informace.
Co tam ještě můžete najít:

  • Cover Reveal And Coverage Trailer – obsahuje pouze oznámení a video oznámení o probíhajícím DA měsíci
  • First Screen – tady naleznete 2 screeny ze hry, ty jsou samozřejmě už dávno v Galerie/Ze hry, ale samozřejmě se na ně můžete podívat i tam.
  • Video Roundtable: The Future Of RPGs And BioWare – tohle je zajímavé 30minutové video, kde si Aaryn Flynn, Mark Darrah a Casey Hudson povídají s reportérem Gameinformeru Joem Jubou o budoucnosti BioWare a RPG her. Ačkoliv zajímavé o Dragon Age, tam žádné zásadní informace nepadnou (jen, že směřují k více interaktivnímu světu a snaží se čím dál víc vyjadřovat emoce/nálady skrze obličej postav.)
  • Special Edition Podcast – Dragon Age: Inquistion – 50 minutové audio, kde reportéři Gameinformeru pokládají otázky čtenářů Mikeovi Laidlawovi. Je to hlavně způsob jak přidat informace po PAX Prime 2013 do archivu – DA Keep, Qunari jako hratelná rasa, návrat taktického pohledu…
  • Drobné informace z podcastu:
    • Inkvizice bude k pochopení i pro úplně nové hráče.
    • Ačkoliv i ti co budou hrát DA poprvé, můžou navštívit DA Keep – ta jim trochu přiblíží události minulých her a umožní si udělat svůj „save“,  je nastavený i klasický začátek, kdy hrajete s nastavenými volbami BioWare.
    • Automaticky nastavená hra je bez Temného rituálu – bez kontextu, to hráče tak nevtáhne.
    • Jestli se objeví Hawke, nebo Strážce – BioWare se nebude zmiňovat o postavách, aby nespoilerovali, tudíž nic s příběhem.
    • Pokud se nějaká postavu z minulých her objeví nebo bude zmíněna – budou tam všechny výstupy pro všechny možnosti – živý, mrtvý, král..
    • Volba tříd bude spíše podobná DAII – vylepšování schopností
    • Pracuje se na tom jestli budou nebojové schopnosti – být okouzlující, lépe si rozumět se šlechtou…
    • Ještě se neví jak to bude s dabingem různých ras(elfka – stejný hlas jako trpaslice apod.), Laidlaw by radši viděl více možností, ale ještě není nic dáno. (Rozhodně bude namluvená hlavní postava, takže jeden ženský a jeden mužský hlas určitě bude.)



%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close