Návrat ras Dragon Age: Inkvizice

Původní článek Bena Hansona z Gameinformeru

Jedním z nejoblíbenějších aspektů DA:Prameny byla možnost vybrat si svou rasu. Vybírání mezi člověkem, trpaslíkem a elfem (a hraní jejich odlišných příběhů původu), udělal každý hráčův zážitek v Thedasu osobním. Chybějící volba rasy v DAII byla pro hráče ránou. Během naší návštěvy studia, BioWare hrdě oznámilo, že DA:I přináší tuto možnost zpět – navzdory jejich původnímu tvrzení, že hráč může být znovu jen člověk.
novy domov
Upozornění: Video bylo natočeno ještě před oficiálním oznámením Qunari jako hratelné rasy 😉

Přepis videa:

Mike Laidlaw – Kreativní ředitel Dragon Age: Inkvizice
Mark Darrah – Výkonný producent Dragon Age: Inkvizice

Laidlaw: Rasy jsou úžasné, myslím, že jsou fantastické. Přivézt je zpátky bylo 100% založeno na fanouškovské zpětné vazbě, samozřejmě i my jsme to chtěli. Je to vždy drahé, protože naše modely jsou velmi odlišné, elfové jsou hubenější – nepoužíváme žádné zkratky – trpaslíci jsou samozřejmě menší a širší. Víte, je třeba udělat spoustu brnění a takových věcí, ale pro mě jsou to dobře utracené peníze.

Darrah: Protože jsme posunuli datum, jsme schopni přivést rasy zpět. V podstatě máme nezbytný čas, abychom je mohli přivést zpět. Myslím, že je to velmi důležité, máme spoustu opravdu zapálených hráčů. Trpasličí hráči jsou extrémně zapálení pro svou volbu rasy.

Laidlaw: Nechcete si naštvat trpasličí fanoušky. Jsou připraveni jít do války. Rasy jsou více, než jen to jak vypadám. V DA je to představa toho, že jako elf jste podřízení a jako trpaslík, pokud jste na povrchu, jste standartně vyhnanci ze své společnosti, je to složité a je to zajímavé a tvoří to scénář, ve kterém si dáváme tolik různých příležitostí jak reagovat na volbu daného hráče a některé jsou naprosto zásadní. Stejně tak jestli jste muž nebo žena. Nebude to neustále, ale 1 nebo 2krát nebo 4krát nebo 5krát, někdo zareaguje na to, že jste elf, velmi specifickým a smysluplným způsobem, kde vidíte obsah, který byste jinak neviděli, kdy můžete svým přátelům říkat: „Jo, tohle se stalo.“ a oni jsou tím překvapeni. Je to pro mě uspokojující jako pro designéra a myslím si, že je to uspokojující i jako hráč. Myslím, že nám to umožňuje okořenit váš zážitek, vaši představu jaký váš svět bude – Ok, chci být takový typ postavy – a jde to dál než jen na statistiky, my respektujeme příběh.

Darrah: Opravdu zajímavá příležitost je tady v tom, že hlavní směřování příběhu je o Inkvizici. Ačkoliv je Inkvizice vytvořena v opozici Oltáře, vznikne ve chvíli, která je velmi řízena něčím co souvisí s Oltářem. Takže hrát jako trpaslík nebo elf vás uvádí do zajímavé situace, protože jste ještě méně důvěryhodní a méně schopni vybudovat si tu důvěru. Ve spoustě případů se k vám lidé prostě budou chovat jako k Inkvizitorovi a nebudou tam velké rozdíly, ale ve specifických případech to bude mít velký dopad. Očividně, jestli hrajete jako elf a je tu elfská frakce dovolí vám to bavit se – obvykle se služebníky – mnohem lepším způsobem, protože hlavně v Orlais jsou elfové převážně sluhové. Dá to vaší hře jinou příchuť. Rozhodně vám to v některých případech prostě jen udělá obtížnější, ale nebudete za panáka celou hru.

Laidlaw: Rasa, kterou si zvolíte bude mít dopad na to odkud pocházíte, jaký typ postavy jste, stejně tak jestli jste mág – to bude mít poměrně značný dopad – protože mágové se nacházejí ve speciální situaci. A to nám, myslím si, dá dost skvělé reaktivity v průběhu hry, ale počáteční bod je dost jednotný. Víc a víc si myslím, že je fér a čestné pokoušet se – nechci přeslibovat a nedosplnit. Můj cíl je, že když je pro nás příjemné o něčem mluvit je to, protože je to ve hře, funguje to, bylo to zkoušeno, testováno a jsme s tím opravdu spokojeni. Pro příklad, rozhodnutí o rasách padlo o hodně dřív před E3. Proč jsme nic neřekli? Protože jsme si chtěli být jistí, že to platí, chtěli jsme si být jistí, že jsme udělali svou práci i domácí úkol, abychom se k tomu mohli zavázat a aby se lidé s naprostým nadšením mohli připravit na elfa, nebo trpaslíka, nebo cokoliv.

Původní video v angličtině




%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close