Příběh a vývoj

Původní článek Bena Hansona z Gameinformeru

Cassandra utok
Se spoustou vytvořené historie a miliony fanoušků očekávajících to nejlepší, mají před sebou vývojáři velkou výzvu. Kreativní ředitel Mike Laidlaw a výkonný producent Mark Darrah jsou nadšeni směřováním třetího dílu a dychtiví promluvit si o tom, co role inkvizitora znamená pro hráče. Bioware nám dovolilo vzít svoje kamery do studia a sdílet příběh ze zákulisý herního vývoje.
Podívejte se na video preview níže abyste zjistili více o příběhu hry, šanci přenést si své uložené hry a jak Bioware vyrábí 5 různých verzí hry.

Upozornění: video je natočeno ještě před oznámením DA Keep

Přepis videa:

Laidlaw: Dragon age je spíše o místě a čase než jednotný příběh. Svět se vyvíjí. Máme dlouhodobý plán kam chceme vézt sérii. Je to něco na co už se poměrně dlouho těšíme, už téměř od konce DA: Prameny, jsme začali tvořit plán 5ti her a více. Nápad Inkvizice a témata které prozkoumáte v DA:I jsou tím kam jsme se rozhodně chtěli vydat. Inkvizice je o zjišťování jaké spiknutí se staly, jaké podlé skutky se mohou stát když jsou lidé slabí a když jsou prostě rozpolcení. Co to chce a jaké je podstata toho kdo povstane navzdory.

Darrah: Hlavní věc, kterou jsme ukázali na E3(trailer) je roztržení nebe, tato trhlina skrz Závoj do Úniku, démoni proudí z Úniku a vy jste jediný přeživší této údálosti. To vás uvádí do zvláštní pozice – jako přeživší: Jste za to zodpovědný? Byl jste do toho zapletený?

Laidlaw: A ve stejné chvíli, kdy se tato obrovský jev stane je až téměř podezřele vysoké množství věcí které se rozpadají – Ferelden se vzpamatovává z Nákazy. Orlais se rozpadá díky občanské válce. A ke všemu to vypadá, že Šedí strážci něco chystají, něco co bylo silně naznačeno v DAII. Prakticky každý kdo by mohl sjednat pořádek, je značně zaměstnán. A to je něco, co jak odhalíte může být víc než vypadá.

Darrah: Ale nakonec, to co opravdu děláte je, že používáte svoji pozici a některé věci které uděláte velmi brzy ve hře jenž vám umožní založit Inkvizici.

Laidlaw: (Inkvizice)Je vytvořena navzdory přání Oltáře, nejste jejich loutka. Když něco, tak jste odvážný začínající rebel.

Darrah: Nejste ve své podstatě proti-mágovský, zároveň nemusíte být pro-mágovský, když se rozhodnete. Velmi důležité je že vás nenutíme do žádných postojů Co si myslíte o mázích? Co si myslíte o templářích? Co si myslíte o roli magie v DA? To zůstavá pro hráče k rozhodnutí.

Laidlaw: V průběhu hry se snažíme zjistit co se doopravdy děje, zvládnout hrozbu démonů kteří vstupují do našeho světa, obnovit alespoň nějaký stupeň pořádku, ale snažíte se to dělat tak, aby to zvýšilo vaši moc. Vytvořit Inkvizici dostatečně silnou, aby dokázala ustát hrozby jež ji potkají v průběhu hry. A to je stěžejní pro příběh, že kromě růstu vaší postavy, ohromné skupiny společníků a následovníků jsme také chtěli ať cítíte že roste vaše organizace. Připravenost galaxie(ME3) byla spíše o existujících věcech, které konečně zapadají a Prameny byly velmi podobné, ale se smlouvami. V našem případě je cílem abyste Vy byli „ve vedení“

Darrah: Tohle není simulátor mikromanagementu ani střední management spravedlnosti, nejste manažer jste rozhodně někdo kdo vede zepředu.

Laidlaw: Jste ta začínající skupina, kterou by měli všichni respektovat, ale nechtějí. A jak si buď získáte jejich respekt, nebo ho budete požadovat. Když jsme opravdu oznámili Inkvizici ukázáním traileru na E3, můj twitter explodoval, protože téměř všichni kdo mě sledují jsou DA fanoušci. A všichni se ptali: „I když to bylo dobré co můj svět? Můžu si vzít můj svět dále, že?“ Samozřejmě tentokrát je spousta komplikací, protože lidé mohou měnit platformy, činí rozhodnutí jestli chtějí přejít na novou generaci, nebo tentokrát chtějí jít na PC a jestli to budou moci udělat. Zatím ještě nemáme definitivní odpověď, ale jsme naprosto odhodlání ujistit se, že ten svět který jste pomohli vytvořit si budete moci vzít do Inkvizice. Moje filozofie je, že pokud vám chceme ukázat něco co jste mohli ovlivnit v minulosti jako kdo vede Ferelden. Chceme si být jistí, že jsme připraveni udělat tu práci a utratit peníze a dát vám exkluzivitu obsahu, který bude stát za to začlenit. V některých případech se vyskytnou camea(krátké návraty známých postav)a takové věci, jasně ty se dějí. Ale když je něco opravdu velké a středobodem hry, myslím že je zásadní respektovat hráčovi volby a rozhodnutí. Jinak, proč jste je nechali je udělat?

Darrah: 80-90% zaměstnanců, jádro týmu pracuje na tomto projektu už od Pramenů. DA:Prameny mělo pro PC zážitek ušitý na míru a to se snažíme znovu zachytit. Takže vyvíjíme pro všech 5 platform. Frosbite 3 byl zamýšlen tak aby uměl přemostit mezeru mezi současnou a příští generací. Aby jsme jej mohly využít jako platformu pro vše. Způsob kterým pracujeme je, že máme různé vrstvy, které můžeme vypnout/zapnout podle platformy. Takže můžete mít, z grafického hlediska, vysoce polygonový most na příští generaci a nízko polygonovou verzi stejné věci na generaci současné. Jedna věc kterou se opravdu snažíme udělat je aby to neovlivnilo samotnou hratelnost, takže ať hrajete na jakékoliv platformě zážitek bude na všech srovnatelný a tak podobný jak jen to jde.

Laidlaw: Víte, využili jsme velkou příležitost změnou enginu, prozkoumáváním možností hratelnosti. Hlavní důvod proč jsme to udělali, podle mě, je hledání budoucnosti pro Bioware hry, ne jen pro DA. Kde hráč má více vlivu, jste schopni mít pevnější kontrolu a vládu nad vaším zážitkem, kde je více úkolů protože vy je chcete plnit, kde máte cíle které jste si dali sami, spíše než úkoly které vám byly dány a kde je pořád velký rozsáhlý epický příběh, kampaň která čeká až se do ní ponoříte, ale můžete se do ní zapojit tak jak chcete Vy.

Darrah: To co jsme opravdu chtěli udělat s tímto projektem, bylo dostat se znovu do kontaktu s našimi fanoušky a pomoct jim pomoct nám posunout hru vpřed. Opravdu bych chtěl říci fanouškům ať dávají pozor na to co říkáme a hlavně co ukazujeme. Nechci nic slibovat, v tuto chvíli jen řeknu sledujte nás a rozhodněte se podle toho co vám ukážeme.

Reportér: Ale vy se ohledně hry cítíte dobře?
Darrah: Ano cítím se momentálně velmi dobře.

Původní video v angličtině




%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close