Zvládání budoucnosti DA

Původní článek Bena Hansona z Gameinformeru

Toto je bonusové video. Některá témata pokrytá v interview se nehodila do žádného z ostatních videí.
nebylo to schovane

Přepis videa:

Mike Laidlaw – Kreativní ředitel Dragon Age: Inkvizice

Laidlaw: Výzva u každé hry, která vychází v sérii je v tom, že mají svou zátěž a je tu něco navíc co je třeba udělat, ale pokud si vytvoříte svůj prostor a velmi opatrně jej upravíte, tak se můžete vyhnout některým zásadním chybám, které pro nové lidi činí velmi těžké a neproniknutelné přidat se. Víte, nehledě na umístění a jak můžete mluvit, snažíme se udržet DA jako něco čemu na velmi základní úrovni porozumíte: démoni – špatní, nákaza – špatná, to je prakticky univerzální, lidé – chybující, mágové – nebezpeční, ale také mocní. Začínají s těmito principy, věci kterým porozumíte, základní věci jako, jak jsem řekl, bezpečí vs. svoboda, což je v podstatě diskuze templáři vs. mágové. Je to něco co můžete vzít domů a rychle přirovnat k naší společnosti a říct si: „Ok, tomu rozumím, protože to je lidská věc, je to univerzální příběh.“ Věci které nám pomáhají držet se mimo – ne standart, protože hezká věc u fantasy je to, že jsou v podstatě jedinečné – je to že vezmeme to co já považuji za značně povědomé skupiny. Oh elfové, ti mají špičaté uši, to už je v podstatě dané a jsou to rozpoznatelně elfové, ale nejsou nesmrtelní 1000let staří strážci lesů. Ne, jsou zaseknutí ve slumech, jsou ve městech, jsou ve velmi odlišných situacích a jiným způsobem. Jsme hra, kde ve spoustech případů je lidstvo primární hybatel světa, není tady příliš příkladů loutkařů – bohové bojující o opravdou moc, zatímco používají hrdiny jako věci. Je to více lidský a skutečný příběh a myslím, že i částečně Hry o trůny v tom nacházejí své základy, oni to však dělají v kontextu velmi nízké magie. V našem případě jde o smíchání konfliktů, které máme ve světě s vysokou magií, kde pozůstatky velmi silné magie jsou ponechany ležíc po okolí, ale nemáme aktivního boha a ani žádný druh osoby se superschopnostmi, která zápasí s jejich kontrolou. Je to velmi lidský příběh, ale lidský příběh s více fantastickými elementy. A když s tím smícháte věci, které jsou předností, protože jsou čistě unikátní – Qunarijci. „Ne tak úplně náboženství“ Qunu, jako invazivní síla, oni jsou tím tlakem zvenčí narušující status quo. Napětí mezi mágy a templáři, které udržujeme umýslně šedé, protože si myslím, že je to velmi osobní volba, jestli obětujete svobodu, pro bezpečí – to je velmi důležité rozhodnutí. A to je ta věc, která spojuje skutečný příběh a reálné postavy, ale s fantastickými elementy – které jsou očividné. Pojďme prozkoumat místa, které nejsou vždy pokryté. Pravděpodobně, věc která mě nejvíce těší u DA je, že dodržujeme velmi silný závazek k budoucnosti, vložili jsme ohromnou spoustu práce do toho, abychom měli zorganizovaný svět – budujeme naši stvořenou historii, práce s knihami, komiksy, anime. Jsou druhem podpory pro témata, která chceme prozkoumat v budoucnu, že máme plány a chceme je vykonat, budeme pokračovat a osvětlovat tento svět a budeme ho dělat větší a plnější, takže když se fanoušci zapojí, prohrabou se věcmi, které jsme naznačili v předešlých hrách, poznají to, že tyhle věci přicházejí je ve opravdu tam. To je pro mě ohromně odměňující kreativní práce, je to i namáhavé, museli jsme najmout kriminálního reportéra, jenom proto, aby udělal práci nezbytnou, aby vše co jsme vytvořili bylo zaznamenáno do kroniky, ale tím že to udržujeme děláme naši práci jednodušší, tvoříme svět více stálý, pravdivý a robusní a můžeme se podstatně soustředit na tvoření zábavné hratelnosti, zábavné scény, složitá dilemata, velká rozhodnutí, bez toho, abychom se museli soustředit na papírování s tvořením historie tak, aby dávala smysl, protože už jsme si daly námahu a udělali to. Můj ideál je něco co by teoreticky mohlo pokračovat do nekonečna, protože konflikty jsou věčné a máme pro to opravdu dobré místo, zplozenci jsou neustále dostupní zloduši, vždy máme lidskou chtivost, utrpení a netoleranci jež jsou hlavními tématy a ty se nespravují lehce. Otevřené konce jsou konstantním problémem. Myslím, že jakákoliv série může unést určité množství záhad, které zůstávají nevyřešené a myslím, že máme odpovědnost vysvětlit alespoň některé, když chceme představit nové. Mám tendenci dívat se na to jako na vyvíjející se věc, jako květinu, o kterou se musíte starat, bonsai , kde chci dát větev tady, ale nejspíš nemůžu mít větve i napravo, takže v tomto případě to udržujeme kontrolováním, na konci každé hry příběhu post mortem – co jsme představili, co jsme neukončili, co pořád vysí ve vzduchu. A myslím, že série je teď ve stádiu, kdy je příliš mnoho otevřených konců, že jich musíme vyřešit více. Budeme představovat nové záhady. To je ta radost mít svět, kde vypravěči, historie, knížky jsou vždy napsané z perspektivy někoho z toho světa. Konkrétně, nejsou tam žádné absolutní pravdy. Ale i když můžeme objevovat nové věci, myslím, že musíme vysvětlit „Co je to s červeným lyriem?“ A to jsou věci, které chceme, aby lidé pochopili a tak se můžou připojit k jízdě a užít si to. Máme nějaké věci, které chceme vzít kupředu, ale dáme do pořádku staré věci, jak budeme postupovat. A dokud po sobě uklízíte, funguje to více než dobře.

Reportér: Chtěl byste pracovat na DA po zbytek svého života?

Laidlaw: No celý můj život, myslím, že tady je jistý tlak proti 80letým kreativním ředitelům – to už je na mávání klackem, abyste dostali děti z vašeho virtuálního trávníku, věci už nejsou jako Second life. Takže pravděpodobně ne tak dopředu. Věc se má tak, je to organizace, která podporuje ten typ vyprávění jaký děláme – směr pro dilema, těžká rozhodnutí a tyhle věci, má to úplně novou technologii, je to naleštěné a je možné, že jsme se sotva dotkli povrchu, takže je tu obrovské množství potenciálu, spousta výzev udržující mě zaujatého a tým je fantastický. Takže rozhodně žádné plány odcházet v blízké budoucnosti.

Původní video v angličtině




%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close