Kompletní Velebné Pláně | DAfan.cz

Dálie

Kompletní Velebné Pláně

16. dubna 2014

Šest dní bylo věnováno Velebným Pláním, 6 obrázků a dva texty. Chtěli byste to pohromadě? Tady to máte 😀 .

Pondělí 7.4.

Velebné Pláně Dálie jsou charakteristické stejnou mírou krásy a svárů. Bylo to tady, před staletími, kde elfský národ potkal jeho hořký konec. Na těchto polích, nevzdávající se část elfské armády čelila silám lidského Oltáře a umírala, bránící jejich slíbenou zemi do posledního dechu. Toto dědictví konfliktu přetrvalo a boje v Dálii zase zuří.

Velebné Pláně jsou nyní bojištěm sporu Orlesiánské občanské války a vojáci tady bojují a umírají v ohromném množství. Jak se napříč Thedasem oslabují hranice reality, vzpomínky na nespravedlnosti minulé i současné přitáhnou pozornost neklidných duchů, kteří povstanou, aby posedli mrtvé a stopovali živé skrze tuto krví nasáklou zemi.

Pátek 11.4.

V Dálii, Velebných Pláních je masivní část území zpustošená občanskou válkou a zralá pro průzkum v DA:Inkvizice. Protože každá odlišná oblast Velebných Plání má svůj vlastní komplexní ekosystém, tvoření fyzického prostoru Plání ve hře, nebyl jednoduchý úkol.

„První věc, kterou jsme udělali, byl pokus vykreslit občanskou válku a dopad jaký má na prostředí a lidi žijící v té oblasti,“ říká starší umělec prostředí Andrew Farrell. „V těchto místech, jsme zkusili nabídnout příležitosti pro Inkvizici přijít a zanechat v oblasti svou stopu. Pak se lidé tady mohou díky tomu vzchopit.“

Inkvizice přijíždí na Velebné Pláně během příměří mezi dvěma armádami ve válce. Těla padlých vojáků záhadně povstaly z mrtvých a zahnaly ustupující armády zpět do jejich vlastních hradů.

A jelikož je to Dálie, jeden by se mohl divit: Co se stalo s Dálskými elfy?

„Ustoupili do bezpečnější oblasti, pryč od všeho boje,“ vysvětluje Farrell. „Samozřejmě, mají několik svých vlastních problémů.“

Vraní Močály jsou jednou částí Velebných Plání. V kontrastu k táhnoucím se horám všude v oblasti, Močály jsou klaustrofobické, vytváří napětí kdy uvažujete co na vás číhá za dalším rohem. Podle Farrella jsou Močály perfektním hřištěm pro to, aby jeho představivost zdivočela.

Používáním síly herního enginu Frostbite 3 a technologie příští generace, je užití vody v úrovních jeden z úspěchů, na který je tým nejvíce hrdý.

„Interaktivní voda je jedna z klíčových věcí, které jsme přidali do next-genu,“ říká hlavní umělec prostředí Ben McGrath. „Má realistické odrazy a také realistické čeření a šplouchá když procházíte skrz.“

Tohle vše je umožněno technologickým pokrokem známým jako „mapování vytlačení“. McGrath popisuje výhody, které to přidává hře:

„Mapování vytlačení přidává novou úroveň realismu prostředí. Normální mapy (v technologii předchozí generace) přináší velký detail na povrchy, ale mapování vytlačení ve skutečnosti tlačí tyto detaily ven, takže je můžete vidět v siluetě. Místo, kde je to pravděpodobně nejvíce znatelné je terén. Oblázky, písečné čeření, dlažební kostky a všechny ostatní detaily vyskočí z terénu a udělají ho více detailnější než kdy předtím.“

Jakmile je oblast jednou vytvořena, její ekosystém ji přivede k životu. Zatímco prozkoumáváte Velebné Pláně, pravděpodobně uvidíte hally, ptáky a vlky, kteří jsou tu doma. Vytvořte si svou vlastní cestu do Vraních Močálů a zjistíte, že jste mezi draky, dráčaty a dračím druhem.

Avšak, nenechte se odradit od dobrodružství vynořující se hrozbou nebezpečí.

„Sejděte z vyšlapané cesty!“ říká Farrell. „Stejně jako při prozkoumávání ve skutečném životě, podívejte se pod všechny kameny, pod každý most a do všech temných koutů mapy. Vydejte se méně používanou cestou a můžete najít něco zajímavého…nebo překvapujícího.“

Při obsáhlosti Velebných Plání, Farrell a McGrath souhlasí, že byste se neměli příliš strachovat o to, že něco minete, protože se můžete kdykoliv vrátit.

„Nebudete zamčení mimo oblast,“ říká Farrell. „Máme spoustu prostoru, takže se rozhodně nemusíte pokoušet uvidět vše během vašeho prvního hraní.“

To byly kompletní informace o Velebných Pláních a pokud vás zajímá:

Trocha Historie pro kontext

  • První země elfů Elvhenan byla zničena Tevinterskými magistry, včetně hlavního města Arlathanu – ten byl údajně potopen krvavou magií a elfové byli zotročeni.
  • Když Andrasta táhla s armádou proti Impériu osvobodila Shartana, elfa který bojoval po jejím boku, stal se jejím učedníkem a vůdcem elfů bojujících spolu s ní.
  • Po smrti Andrasty a Shartana obdrželi elfové za pomoc, svou vlastní zemi Dálii.
  • Napětí mezi elfy a lidmi(hlavně Orlais) se stupňovalo(i proto, že elfové nepomohli v druhé Nákaze) až nakonec Božská Renáta zahájila Velebný pochod.
  • Oltář tvrdí, že to bylo kvůli násilným výpadům a po elfském útoku na Rudý Brod vše eskalovalo.
  • Elfové říkají, že chtěli jen uctívat svoje vlastní bohy a válka začala, když ze svého území vyhostili andrastiánské misionáře načež Oltář poslal Templáře.
  • Ať to bylo jak chtělo Velebný pochod(skládající se pouze z vojáků Orlais) zničil elfy a jejich poslední nevzdávající se vojáky rozdrtil na Velebných Pláních.
  • Od té chvíle existují Městští elfové(kteří se smířili s rolí druhořadých občanů v lidských městech) a Dálští elfové (jež se rozhodli putovat – když nejsou nikde vítáni – a zachovávat staré zvyky).


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pokud si přejete vložit spoiler zkopírujte následující a nahraďte spoilerový text : [spoiler]spoilerový text[/spoiler]


%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close