cassandriny oci

Návrh vzhledu postav v DA – Cassandrada

9. února 2014

Casper Konefal – jeden z konceptuálních malířů DA uvedl na svém blogu informace o tom,  jak změnili pohled na tvorbu vzhledu postav v DA:I. Krátký článek obsahuje i kresby Cassandry se zvýrazněnými důležitými body její tváře.

Pan Konefal popisuje co to znamená háček neboli chytlavost (ve smyslu hudebního termínu, kdy vám píseň přijde chytlavá a vy si ji chcete pamatovat…) a jak se ten vytváří u postav v DA.

cassandra

Brzy na začátku DA:I projektu jsem se rozhodl, že budu vzhled postav navrhovat, ne přes pohled diváka – zpracováním rozsáhlých listů plných krásných lidí a vybíráním rysů, které se mi líbí. Místo toho jsem se rozhodl podívat se přes objektiv příběhu a najít jejich háček. Prostě mi připadá krása příliš subjektivní, příliš rozbředlá, takže řekněme, že jsem to nepovažoval za dostatečné. Naštěstí pro mě, spousta talentovaných lidí v BioWare věří v příběh, takže nebylo složité změnit smýšlení a diskuzi pryč od „líbí se mi jak to vypadá“ k „vypráví to vizuálně, to co chceme“.

V tomto případě Cassandra. Jejím háčkem je její síla a autorita. Takže trik spočíval v tom použít vizuální jazyk k vyprávění tohoto příběhu. Už jsem nemusel ospravedlňovat co jsem považoval za atraktivní. Její tvář je celá o agresi. Přes úhly ve struktuře jejího obličeje až po úhly uší.  Vše bylo o tom dát jí silné agresivní vizuální linie. Spíše než vybírání toho nosu a té pusy, začal jsem ji navrhovat podle toho jaký z ní mám pocit a ne její krásu. Trošičku si přeji, abych mohl říkat, že je to můj způsob, ale jednoduchá pravda je, že umělci v Disney to dělají již léta. Od špičatých čarodějnic po kulaté veselé trpaslíky.
Bohužel ve hraní, hlavně kvůli nedostatku schopností enginu, je běžným přístupem udělat hladké tváře bez rysů (méně rysů méně rýpání) s plnými rty, spoustou makeupu a nechat tělo prodat vzhled. Jistě můžete vymyslet nepočítaně příkladů, nepotřebuji ztrácet čas. Dělat dojem přes sex je jednoduché a někdy umělecké a nezbytné. Jsem rád, že konceptuální tým BioWare měl možnost jít dále. Značný důvod byl také ten, že DA má velkou základnu ženských hráček a mysleli jsme si, že si zaslouží více, než jen obvyklé ženské herní stereotypy.

Původní článek

Cassandra detail tvare



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pokud si přejete vložit spoiler zkopírujte následující a nahraďte spoilerový text : [spoiler]spoilerový text[/spoiler]


%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close