Pax East

Nedělní PAX East

14. dubna 2014

Máme tady páteční a nedělní, ale ne sobotní 🙂 . Důvodem je, že v sobotu nebyl žádný BioWare panel konkrétně o DA. Oproti tomu neděle nabídla panel DA:Inkvizice – Otevřený svět Thedasu.

Informace jsou zase od skvělé Lady Insanity, jež byla na panelech a dělala pro nás zápisky.

Frosbite 3
BioWare strávilo dlouhý čas v předprodukci, protože Frosbite 3 byl původně engine pro střílečky (Battlefield 4). Všechno bylo upraveno a přizpůsobeno pro DA.

Dobrodružství

  • Díky Frosbitu jsou k dispozici obrovské prostory. Hráči cestují skrze několik oblastí, podobně jako v Pramenech, rychlé cestování přes zemi.
  • Vývojáři se snažili mít na paměti :
    1. Rozličnost prostorů. Udržet prostředí čerstvé a organické pro hráčovo prozkoumávání.
    2. Tvořit oblasti význačné. „Proč je Inkvizitor tady?“ Každé místo má svůj účel.
    3. Znovuobjevení objevování. Dovolit hráčům projít svět v jakémkoliv směru chtějí jít.
  • Inkvizitor tvaruje a přímo ovlivňuje svět.
  • Hlavní protivník je schovaný, všude bují konspirace.
  • Když vojáci na váš rozkaz ničí zloduchy, Inkvizice získává prestiž a moc.
  • Vaše parta je „předvoj“ změny.
  • Když pošlete jednotky, aby opravili věž a získali oblasti navíc, vaše moc roste.
  • Jako Inkvizitor/ka máte jedinečnou schopnost spojenou se zavíráním trhlin v Závoji, kterou nikdo jiný nemá. Záleží na vás jakým způsobem zvládnete chaos ve světě.
  • Kvůli množství oblastí, každá úroveň nabízí svá vlastní výzvy. Nepřátelé jsou jedineční v ekosystému, zatímco prvky prostředí jako ruiny v poušti, nebo pobřeží se strmými kopci nabízejí rozličné konflikty.

Emprise du Lion

(původně Highlands)

  • Sněžná oblast kde „se něco zvrtne“ a může vynutit konflikt s Rudými Templáři (templáři ovlivnění surovým červeným lyriem).
  • Lokace není jen malý kemp nepřátel – je to teritorium silně ovlivněno a hlídáno Rudými Templáři.
  • Pokud chcete zabrat oblast musíte pomalu postupovat vpřed, přes válečné tábory až k hlavní základně vzadu.
  • Je nemožné volně se toulat touto oblastí, když jsou vojáci rozprostřeni mezi válečnými kempy, dokud Inkvizitor nesplní úkol a nepřevezme oblast.
  • Červené krystaly jsou rozptýlené skrze sněžná pole.
  • Behemoth je náročný protivník. Velká stvůra ze syrového, červené lyria ovlivňuje prostředí kolem sebe. Když zůstane stát v klidu pomůže Rudým Templářům odvracet pozornost, je na Inkvizitorovu úsudku jak zvládnout tak silného nepřítele.
  • Vysočiny jsou dvouúrovňová střetnutí, skriptované jako puzzle. Nejsou to prostě jen lupiči jdoucí dolů po nějaké cestě, je to armáda.
  • Do této oblasti se značně těžkým úkolem váš Inkvizitor nemusí vůbec jít, pokud nechcete(Můžete procházet příběhem bez toho aniž byste pomáhali na každém rohu). Má to ovšem svá pro a proti
  • Když oblast dobijete získáte zlato vliv a novou oblast s dobrou pozicí pro zásobování.
  • Pokud ne, budete mít poblíž mocné nepřátele, kteří jsou na vaší zásobovací cestě a budou dále sílit.
  • V této oblasti se bude nacházet postava z knihy The Masked Empire(Maskovaná říše), má dávat smysl, že tam je.

Lov a sběr

  • Můžete lovit draky, vysokou, rypce, sbírat byliny, jen musíte mít na paměti, že ekosystém se spotřebovává. Pokud rychle něco vybijete/vysbíráte, budete muset občas čekat než se zvířata/byliny zase vrátí a obnoví.
  • Vývojáři hlavně chtějí, aby vám to připadalo přirozené.
  • Zabijte pár vlků tu a tam, když potřebujete zdroje, ale vybijte je všechny a příště budete mít s ingrediencemi smůlu.

Ve zkratce

  • Elfí kořen je vzácný
  • Specifické zabití frakce tvorů vám může pomoci v budoucí bitvě.
  • „Velcí hrůzostrašní pavouci,“ jsou v jeskyních. A možná v krabicích. 🙂

Kradmý boj

  • Pasti, plížení a schopnosti byly vylepšeny, aby pomohly dopředu naplánovat bitvu.
  • Magicky tvořené stěny ledu a blokády donutí lučistníky posunout se, tam kde na ně uvidíte.

Draci

  • Draci jsou navrhnuti, aby vám „urvali hlavu“.
  • Je velmi složité dostat se k nim tak blízko, abyste je vůbec mohli švihnout mečem, jsou to děsivě složité výzvy.
  • Většinou musíte útočit na končetiny, abyste se dostali k hlavě.
  • Používají dynamické vzory letu, přizpůsobené podle – vašeho zdraví, jestli jste v boji, nebo ne a vašeho umístění.
  • Negenerují se automaticky, každý drak je individuálně nastavené střetnutí ve svém prostředí.
  • Musíte se připravit na zabití draka a pak vybavit a připravit svoji partu.
  • Zabití draka je úkol, který dáváte sami sobě. Spousta příprav existuje jen abyste se jimi nenechali upálit.
  • Rychlý typ pro boj: „Podlaha je láva.“ 😀 (když drak zasáhne zemi oheň vám může zasáhnout nohy).

DA Keep

  • Na webu založený a zdarma.
  • Vývojáři se snaží ujistit, že při využívání Keepu není nezbytné, abyste předtím hráli Prameny a DAII.
  • Můžete vytvářet svoje importované světy a sdílet je s ostatními.

Otázky odpovědi

  • Vše co se stalo mimo hry (knihy, film, komiksy) patří do světa podle časové linky a Maskovaná Říše (The Masked Empire) bude odkazována v Inkvizici.
  • Den a noc se řídí podle příběhu. Není to dynamický systém, ale stylistický – různá prostředí mají rozdílnou atmosféru v synchronizaci muzikou a scénářem. Do budoucna, možná.
  • Změny počasí, budou probíhat, jak jde vidět v Objev DA traileru.
  • Světová cestovní mapa je použita k rychlému cestování mezi národy. Nad náhodnými útoky mezi rychlým cestováním(DA:P) ještě uvažují, ale protože jsou připraveny speciální souboje pro vaši základnu při vstupu do lokace, není to zase tak nezbytné.
  • Prvky z knihy Rozštěpení budou přinejmenším prozkoumávány. Alespoň jedna postava z Rozštěpení se objeví.
  • Zatím žádné MMO plány. Snaží se soustředit na příběh a zážitek „jeden hráč koordinuje akce party.“
  • Průzkumníci jsou vysíláni, aby našli možná místa k převzetí, staré tvrze a základny. Řeknou vám úvodní příběhovou linku, účel a výhody, proč by tam měl Inkvizitor jít. Jakmile jsou tyto základny zabrány stanou se bezpečnými přístavy oblasti.

Pax East
zleva: Inkvizitorka Holly Conrad(Crabcat Industries), komunitní manažerka BioWare Jessica Merizan(Crabcat Industries), komunitní manažer BioWare David Hulegaard
Foto



4 komentáře: “Nedělní PAX East”

  1. Akrodym napsal:

    zapomněla jsi na dlouhé vlasy 😀

    • Myrra napsal:

      😀 Odpověď, na fanouškovskou otázku o dlouhých vlasech, sice začala s „možná“ a „pravděpodobně“, ale končila s „technická noční můra“ a „zkoumáme to“.
      Což, podle mě, řečí vývojářů znamená – „Chtěli bychom, ale ještě nevíme jestli to bude fungovat.“ Z čehož při nejlepší vůli neudělám lepší zprávu než: Vývojáři myslí na to, že by mohli do hry přidat dlouhé vlasy. A to někomu, kdo by to opravdu chtěl, neřekne vůbec nic 😉 .

      • Akrodym napsal:

        😀 Já bych je třeba chtěl, v jiných fantasy mají elfové vždycky dlouhé vlasy, a myslím, že k mému dálskému inkvizitorovi by seděly 😀

        • Myrra napsal:

          😀 Jj já moc dobře vím jakou mají dlouhé vlasy širokou fanouškovskou základnu a kolik je na to modů 🙂 . Právě proto jsem s tím moc nechtěla začínat, protože se z té jejich zdvořilostní odpovědi nedá nic moc usuzovat, jen že si uvědomují, že to lidi chtějí 😉 .

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pokud si přejete vložit spoiler zkopírujte následující a nahraďte spoilerový text : [spoiler]spoilerový text[/spoiler]


%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close