xbox magazine

Oficiální Xbox magazín

27. března 2014

Německý GameStar nebyl jediný na návštěvě v BioWare a současný Official Xbox magazine rovněž obsahuje článek o DA:I.

Ačkoliv je stále jen v papírové formě a prozatím nejsou k dispozici ani screeny, DA nadšenci už sepsali seznam informací přímo z časopisu(a tentokrát je to přímo výpis z angličtiny, tudíž žádný překlad překladu, který může ztrácet souvislosti). Seznam v angličtině od vlastníka Xbox magazínu naleznete na BioWare fóru. Ne všechny informace jsou úplně nové, ale rozhodně jsou všechny zajímavé.

zelezny byk

  1. V DA:I bude pět zemí Ferelden, Svobodné Marky, Orlais, Nevarra a DálieBioWare potvrdilo, že navštívíme Ferelden a Orlais (oblasti Thedasu)
    • 2 oblasti, které můžete očekávat, jsou válkou zničená oblast v Orlais a elfské pohřebiště známe jako Smaragdové hroby(The Emerald Graves)
    • Smaragdové hroby, jsou podle výkonného producenta Marka Darraha místem, kde Dálští elfové zasadili strom pro každého vojáka zabitého při Vznešeném pochodu.
    • Podle magazínu, i když se u nepřátel nesnižuje lvl, abyste je mohli porazit, můžete značně ovlivnit změny v prostředí, které drasticky ovlivní místní osady – vytvoření obchodních tras, dobytí oblasti a narušení lokálního ekosystému.
    • Divoká flóra a fauna užitečná pro vytváření může být téměř vylovena, čímž umožní ostatním druhům rozmnožit se.
    • Poražení inteligentních nepřátel jako banditů nebo draků bude mít význačný efekt na daný region.
  2. DA:I Společníci
    • Nebude žádný společník dostupný pouze přes DLC (DA:P – Shale, DAII – Sebastian.)
    • Solas je odpadlík a odborník na Únik.
    • Železný býk (koncept) je potvrzen jako společník, který je popsán jako „Jednooký žoldák a vyhnanec Qunari víry“
    • Potvrzená společnice – blonďatá elfí lučištnice (mezi fanoušky známá jako Sera, uprostřed koncept)
  3. Dialogové kolečko
    • 3 typy koleček
    • Kolečko Tónu(volba povahy/jak co říct), Kolečko Volby(pro akce, nebo konstatování názoru), Reakční kolečko(pro emocionální momenty)
  4. Inkvizitor
    • K dispozici jsou 4 hlasy pro Inkvizitora, 2 pro každé pohlaví, každý může být použit pro jakoukoliv rasu.
    • BioWare prozatím prozkoumává možnosti změny hlasů pomocí úprav (udělat hlas hlubší, vyšší).
    • Prolog – bude stejný pro všechny hráče. Hráčův vzhled, třída a odpovědi v dialogu během prologu vyplní detaily, pravděpodobně o Inkvizitorově pozadí a určitou formou ovlivní jak na vás budou ostatní postavy reagovat v průběhu hry.
    • Inkvizitor je jediný přeživší ničivé události, která vyústí v roztržení Závoje skrze Thedas.
    • Pravděpodobně jako výsledek (trhliny v Úniku), jste obdařeni schopností: můžete zavírat trhliny kdykoliv se objeví.
  5. Konce
    • „BioWare slibuje ohromných 40 konců pro hru, závisejících nejen na volbách vybraných hráčem, ale také na akcích podniknutých skrze příběhovou linii. Konce budou všechny smysluplně rozdílné jeden od druhého. Nenajdete 40 konců s pouze malým stupněm rozdílnosti.“
    • upřesnění od BioWare ohledně konců tady
  6. Úprava
    • Typ zbroje už není specifický podle třídy. Což znamená, že lotr může nosit róby mágů a mágové mohou nosit zbroj bojovníků.
  7. Ostatní
    • Jako zbraň může být použita sklenice s včelami – můžete ji po někom v boji hodit a včely začnou kolem protivníka létat a bodat ho.

Ne to s těmi včelami není vtip 😀
V průběhu příštích dnů(týdnů..) se jistě objeví další články autorů, kteří byli přítomni v BioWare a snad už kompletně a přímo na internetu.



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pokud si přejete vložit spoiler zkopírujte následující a nahraďte spoilerový text : [spoiler]spoilerový text[/spoiler]


%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close