Smaragdové Hroby

První pohled na Smaragdové Hroby a Emprise du Lion

11. května 2014

Překlad článku popisujícího dvě nové oblasti Dragon Age: Inkvizice. Obě v Dálii a kompletně odlišné.

Každý strom ve Smaragdových Hrobech je připomínkou ztraceného života během druhého Velebného pochodu. Oblast se v následujících letech velmi změnila a u kormidla tvorby regionu pro Dragon Age: Inkvizice je starší umělec Andrew Farrell.

Andrew se pustil do navrhování lokace, která vzdává čest bohaté historii země, zatímco dělá místo zajímavé pro objevování hráčů.

Smaragdové Hroby

„Smaragdové Hroby jsou mixem starého elfského pohřebiště a hřištěm orlesiánských šlechticů,“ řekl Farrell. „Máte nižší sekci lesa, která je více civilizovaná s ukazateli a opuštěnými orlesiánskými sídly a pak jak jdete výše přijdete do starověkých elfských oblastí.“

Elfové se mohli odstěhovat, ale les se stále hemží divokým životem. Objevujte a jste nuceni bojovat s černými vlky, velkými medvědy, hallami a dokonce rypci, pokud vyrazíte do podzemí. Ačkoliv, Farrell varuje, že nejsou sami.

„Zatímco cestujete-li skrze vrchní oblast Smaragdových Hrobů, narazíte na poměrně velké jeskyně. Nebuďte překvapeni, když najdete „obrovské“ nepřátele používající je jako své domovy.

Smaragdové Hroby

Tak to zní poměrně zlověstně, že? Měli bychom být vyděšeni?

„Možná nebudete mít dostatečně vysokou úroveň, abyste dostali všechno na co narazíte hned napoprvé, ale můžete se proplížit kolem a pokračovat v prozkoumávání,“ vysvětlil Farrell. „Nicméně, když jste dostatečně silní, je to přesně ten druh místa, na který se chcete vrátit a vybojovat bitvu při hledání lepší kořisti. Nikdy nevíte, dokonce by mohl být poblíž drak.“

Navrhování velké otevřené oblasti se značným počtem stromů může rozhodně přinést své složitosti. Hlavně, kde schováte všechna ta starověká elfská tajemství?

Smaragdové Hroby

„Chcete odměnit hráče a poskytnout jim pocit objevování při nalezení dobře umístěných bodů zájmu,“ řekl Farrell. „Opravdu jsem si užil schovávání elfských utečeneckých táborů v oblasti a umisťování jeskyní. Dokonce uvidíte staré elfské rytiny na stěnách, pokud zajdete dostatečně hluboko dovnitř.“

Od stromů a vodopádů Smaragdových Hrobů, posuneme svou pozornost ke skalnatým, sněhem pokrytým vysočinám Emprise du Lion, taktéž vytvořeny pod Farrellovým pozorným okem. Bylo složité přejít mezi tak dramaticky rozdílnými prostředími?

„Emprise du Lion byla zajímavá změna směru po Smaragdových Hrobech,“ řekl Farrell.
„Les je velmi otevřený a hráč může pokrýt každý centimetr jak jen chce. V Emprise du Lion je stále k nalezení spousta objevování, ale je tady hlavní příběhový element, který vás tu táhne.“

Emprise du Lion

Podrobili jsme Andrewa palbě otázek ohledně řečeného příběhového elementu – dokonce jsme vyhrožovali dočasným „založením“ kávovaru – ale neustoupil.

„Rudí Templáři něco plánují a Inkvizice to přijde zkontrolovat,“ nakonec nabídl Farrell. „Když dorazíte, je tu pro vás oblast k prozkoumání, ale pokud se chcete dostat na kloub tomu co se stalo, musíte se protlačit skrze armádu.“

Producentka herního světa Liz Lehtonen dodává, „Pro každého kdo četl knihu Patricka Weekese Dragon Age: The Masked Empire (ukázka Maskované říše tady), tak si opravdu užije propojení s touto oblastí. Tohle je klíčová lokace, která může posílit Inkvizici a je tady masivní pevnost! Nejen, že je to jedna z nejnáročnějších struktur, které můžete dosáhnout, ale je také vysoce obtížné ji zabrat.“

„Je to starověká elfská pevnost vysoko v horách,“ říká Farrell. „Je to rozhodně jedno z největších opevnění v oblasti a je fantastická na pohled.“

„Naprosto!“ Lehtonen pokračuje. „Jsou tady ta úžasná kolosea v římském stylu s horkými prameny všude kolem a co víme o horkých pramenech? Draci je milují.“

Emprise du Lion

Během rozhovoru s Andrewem a Liz je těžké ignorovat jejich upřímné nadšení pro tuto konkrétní oblast.

„Budovy v téhle lokaci byly skutečně společným úsilím,“ vysvětlil Farrell. „Měli jsme věci, kterých jsme chtěli dosáhnout od samého začátku a s čím více lidmi jsme mluvili, tím více se to měnilo. Stejně jsme skončili tam kam jsme chtěli jít, ale během týdne jsme udělali otočku o 180 stupňů v tom jak se tam dostat a hra je díky tomu lepší.“

Emprise du Lion

Nelítostné sněhové podmínky Emprise du Lion jsou naprostým kontrastem k Velebným Pláním a Smaragdovým Hrobům, které rovněž tvoří Dálii. Samozřejmě, Andrew nemusel jít daleko pro inspiraci.

„Myslím, že tato oblast byla kompletní na konci Edmontonské zimy,“ zasmál se Farrell. „Někdy umění napodobuje život, když je vám zima, jste naštvaní protože vám je zima a vybudujete úroveň.“

Více o Emprise du Lion z PAX East 2014 zde
Zdroj



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pokud si přejete vložit spoiler zkopírujte následující a nahraďte spoilerový text : [spoiler]spoilerový text[/spoiler]


%d blogerům se to líbí:

Pokračováním na této stránce souhlasíte s používáním cookies. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close